miercuri, 4 iunie 2008
Lista cu vise
Viata este construita pe baza dorintelor noastre. Ele ne impun actiunile pe care le facem. De cate ori nu ati zis “As vrea sa..”, “Visul meu e sa…”? Poate nu s-au indeplinit toate, dar unele trebuie sa se fi concretizat pentru ca altfel viata ar fi fost foarte monotona; iar eu, in jurul meu nu vad oameni tristi:P.
Lista mea de dorinte suna cam asa:
  • Vreau sa am propria afacere
  • Vreau sa vad Central Park
  • Vreau sa inot cu delfinii:P
  • Vreau sa calatoresc in cele mai exotice locuri
  • Vreau sa pot manca ciocolata in fiecare zi:)
  • Vreau sa am o casa mare cu gradina si piscina
  • Vreau sa ma vad in fiecare zi cu prietenii
  • Vreau sa iau toate examenele(ca tot sunt in sesiune:P)
  • Vreau sa fac o nebunie pe care sa nu o uit niciodata
  • Vreau sa invat sa dansez street-dance

Si lista poate continua…cu vise mai mult sau mai putin realizabile.
Acum vreau sa stiu care sunt visele si dorintele voastre care va fac sa va treziti dimineata cu zambetul pe buze si care va fac sa vreti sa traiti pentru ele.
So…a penny for your dreams:P

 
posted by persy at 12:37 | Permalink |


0 Comments: