duminică, 4 ianuarie 2009

“Nu stiu ce as putea zice. Mi-ar placea sa am pe cineva care sa fie alaturi de mine acum…acum knd am nevoie..acum knd sufar cel mai mult.

toti asteapta sa fiu tipa aceea vesela..care face intotdeauna glume si care spune bancuri:d…as vrea sa mai pot fi aceeasi…dar nu..nu pot…e prea greu knd suferi…nimeni nu te intelege..toti vor sa fi la fel..dar nimeni nu te intreaba daca ai nevoie de ceva sau daca te pot ajuta cu ceva…

totul mi se pare strain…nu imi sunt cunoscute nici locurile, nici persoanele de langa mine…asta poate insemna un nou inceput.poate unul mai bun…SAU…???

Sa zambesc?..hmmm..imi pare un lucru dificil acum…cum as mai putea face asta knd nu am cui sa zambesc?...LUI?..a plecat demult…

Sa plang?...am starea necesara sa o fac…dar ceva ma opreste…ma opreste gandul k o lacrima varsata inseamna sa fiu o laşa..si eu NU sunt asa..:)

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………


(merci A.M.D)

 
posted by persy at 01:33 | Permalink |


4 Comments:


  • At 4 ianuarie 2009 la 09:52, Anonymous Anonim

    cineva e aici :)

     
  • At 27 ianuarie 2009 la 09:47, Blogger Dudu♥

    Sa stii ca niciodata nimeni nu o sa isi faca griji pentru tine. O sa fie doar intrebari gen "Esti bine?" si nimic mai mult. In viata nu te astepta sa primesti consolari, pentru ca fiecare isi face griji pentru propria persoana.
    Spor:*

     
  • At 16 martie 2009 la 11:57, Anonymous Anonim

    nimic nu dureaza in lumea asta,totul trece,totul se preface,totul moare pt a se naste din nou,altfel,cu alti oameni!
    ...enjoy

     
  • At 26 decembrie 2009 la 00:02, Blogger Victoria Baltag

    Iti doresc un Craciun Fericit invaluit in cantecul de colinde, acoperit cu fulgii lenesi de nea, incununat de bradul frumos impodobit, datator de caldura, liniste si pace sufleteasca si radiind bunatate, iubire, voie buna- toate acestea in mijlocul celor dragi si apropiati tie! Te pup si te imbratisez cu drag